Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2014

Kera Nutri Rich μάσκα εντατικής περιποίησης για θρέψη και αναζωογόνηση

Μάσκα εντατικής περιποίησης 
για θρέψη και αναζωογόνηση, 200ml 


 Τη συγκεκριμένη μάσκα την βρήκα στα Carrefour μόλις στα 2,35€, πολύ χαμηλή τιμή και σκέφτηκα ότι δεν χάνω κάτι να τη δοκιμάσω. Μετά από δύο δοκιμές, η εμπειρία μου ήταν τόσο τραυματική που κλαίω ακόμα αυτά τα 2€. 
 Τίποτα σε αυτή τη μάσκα δεν μου άρεσε. Ούτε το άρωμά της, που είναι έντονο και μυρίζει σαν κλασικό κοινό σαμπουάν, αν μπορώ να το περιγράψω έτσι, ούτε και η δουλειά που έκανε -κυρίως αυτή! Από την πρώτη εφαρμογή δεν ένιωσα καμία ενυδάτωση, σαν να μην έβαλα τίποτα στα μαλλιά μου και επιπλέον μου δημιούργησε ερεθισμό στο τριχωτό της κεφαλής. Αμέσως το μυαλό μου πήγε σε αυτή τη μάσκα, αλλά φάνηκα θαρραλέα και τη δοκίμασα πάλι μετά από αρκετές μέρες όταν ο ερεθισμός είχε φύγει γιατί ήθελα να σιγουρευτώ ότι αυτό το προϊόν ευθυνόταν. Όντως, και τη δεύτερη φορά μου δημιούργησε έντονο ερεθισμό. 
 Δεν υπάρχει περίπτωση να την ξαναβάλω στο κεφάλι μου και επειδή έχει μείνει ακόμα όλη η ποσότητα στο κουτάκι, δεν ξέρω πώς να την αξιοποιήσω. Μάλλον θα την πετάξω όπως είναι, γιατί μέχρι και στα πόδια για ξύρισμα φοβάμαι να τη χρησιμοποιήσω. 
 Αν την έχετε χρησιμοποιήσει, πείτε μου αν πάθατε το ίδιο. Αν δεν την έχετε χρησιμοποιήσει, άποψή μου είναι ότι δεν αξίζει ΚΑΘΟΛΟΥ. Καλύτερα να δώσετε 3€ παραπάνω και να πάρετε μια καλή οικονομική μάσκα από κάποιο supermarket. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου