Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2014

Primo Bagno Aloe Vera Spa Treatment

Hand and Nail cream, 250ml
Foot cream, 250ml 

 Δύο κρέμες που βρήκα πέρσι στα Hondos σε προσφορά-σετ και μου τελειώσαν τώρα, μετά από έναν χρόνο. 
 Η κρέμα για τα χέρια και τα νύχια ήταν αρκετά λεπτόρρευστη και δεν άφηνε καθόλου λιπαρότητα. Η ενυδάτωση που προσέφερε ήταν καλή και έκανε τα χέρια πολύ απαλά. Για ένα διάστημα κάποιων εβδομάδων τη χρησιμοποιούσα σε ολόκληρο το χέρι, μιας και περιέχει Aloe Vera και περίμενα να με βοηθήσει και στο θέμα που έχω με πολλά πολύ μικρά σπυράκια-πόρους. Αφού έκανα καλή απολέπιση στο ντους, μετά άπλωνα μια ικανοποιητική ποσότητα σε όλο το χέρι και όντως μείωσε κατά πολύ τα σπυράκια. 

 Η κρέμα για τα πόδια ήταν φανταστική. Αρκετά παχύρρευστη και προσέφερε πολύ καλή ενυδάτωση. Οι φτέρνες μου είναι αρκετά σκληρές και μέχρι τώρα μόνο η κλασική κρέμα της Nivea μου έκανε δουλειά. Άπλωνα μια ποσότητα σε όλο το πέλμα μετά από το ντους, αφού είχα τρίψει τις φτέρνες μου με ράσπα, και ύστερα φορούσα βαμβακερές κάλτσες. Μετά τα πέλματά μου ήταν απίστευτα μαλακά! Το καλό με αυτή την κρέμα ήταν ότι η υφή της ήταν παχύρρευστη και δεν χρειαζόταν μεγάλη ποσότητα για να κάνει δουλειά. 

 Τις συστήνω και τις δύο ανεπιφύλακτα, αν υπάρχουν ακόμα στα Hondos. Η τιμή του σετ ήταν 7€ και το άρωμά τους ήταν αρκετά ευχάριστο. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου