Τετάρτη 23 Απριλίου 2014

Night Routine


Κάθε βράδυ ακολουθώ την ίδια διαδικασία, σαν τελετουργικό, μιας και αυτό το τέταρτο που αφιερώνω στον εαυτό μου, νιώθω ότι μου κάνει καλό και στην ψυχολογία μου, αλλά κυρίως στο δέρμα μου. Αρχικά, κάθε βράδυ πριν φορέσω τις πιτζάμες μου και ετοιμαστώ να "χουχουλιάσω" με κάποια ταινία/σειρά ή διαβάζοντας ένα βιβλίο, κάνω ντους. Τα μαλλιά τα λούζω συνήθως κάθε 2-3 μέρες, αλλά ντους κάνω κάθε βράδυ και στη συνέχεια απλώνω σε όλο μου το σώμα την κρέμα σώματος της Dove που έχω αναφέρει σε προηγούμενη δημοσίευση. Στη συνέχεια αφιερώνω ένα 10λεπτο στην περιποίηση του προσώπου μου και αυτήν θα σας παρουσιάσω σήμερα!



Καθαρισμός

Αρκετό καιρό τώρα, για καθαρισμό χρησιμοποιώ την σειρά της Apivita για λιπαρά/μεικτά δέρματα για τα προϊόντα της οποίας έχω κάνει αντίστοιχα ποστ για το καθένα. Η ποσότητα και του κρεμώδους αφρού, αλλά και της lotion είναι ικανοποιητική και μου έχουν κρατήσει αρκετό καιρό και σίγουρα θα μου κρατήσουν ακόμη ένα μήνα.
Βρέχω το πρόσωπό μου και ύστερα κάνοντας αφρό, τον περνάω στο πρόσωπό μου με κυκλικές κινήσεις μέχρι να νιώσω ότι το δέρμα μου είναι καθαρό. Ξεπλένω με νερό και ύστερα σε ένα βαμβάκι βάζω λίγη lotion και την περνάω με τη σειρά της στο πρόσωπό μου, επιμένοντας στις περιοχές με πόρους και περισσότερη λιπαρότητα (μέτωπο, μύτη, πηγούνι).
Την lotion την χρησιμοποιώ μόνο βράδυ, ενώ τον κρεμώδη αφρό και το πρωί και το βράδυ. Μετά την lotion νιώθω το δέρμα μου λείο, καθαρό και φρέσκο!
Αφού ολοκληρώσω τον καθαρισμό, τοπικά πάνω σε τυχόν σπυράκια βάζω μικρή ποσότητα του Spot Care της Frezyderm, για το οποίο σας έχω ξαναμιλήσει και το λατρεύω γιατί κάνει θαύματα!


Πλύσιμο δοντιών και περιποίηση χειλιών

Αμέσως μετά τον καθαρισμό του προσώπου, πλένω σχολαστικά τα δόντια μου. Αυτόν τον καιρό χρησιμοποιώ μια λευκαντική οδοντόκρεμα που βρήκα σε προσφορά, την White Glo (την μοβ). Σαν πρώτη εντύπωση, είναι αρκετά καλή, όμως θα σας γράψω αναλυτικά γι' αυτήν όταν αποκτήσω μια πιο ολοκληρωμένη άποψη.
Η οδοντόβουρτσα που χρησιμοποιώ και λατρεύω είναι η Colgate 360 (μέτρια).

Αφού πλύνω τα δόντια μου, απλώνω στα χείλη μου μια παχιά στρώση από το lipcare της Apivita, συγκεκριμένα το καφέ, το οποίο περιποιείται άψογα τα χείλη μου και κάθε πρωί τα νιώθω απίστευτα μαλακά!


Ενυδάτωση προσώπου

Για την βραδινή ενυδάτωση του προσώπου μου χρησιμοποιώ την κρέμα Cleanance K της Avene, η οποία είναι ενυδατική κρέμα, αλλά παράλληλα παρέχει και μια απολεπιστική δράση στο δέρμα, την οποία απολέπιση την καταλαβαίνεις αμέσως γιατί τσούζει ελαφρώς και για λίγα δευτερόλεπτα τα σπυράκια. Επειδή τον τελευταίο καιρό, με την απότομη αλλαγή περιβάλλοντος, το δέρμα μου είχε πάθει σοκ και είχε "φρικάρει", είχε εμφανίσει κοκκινίλες και σπυράκια. Έτσι, αφού το έψαξα αρκετά, επέλεξα να χρησιμοποιήσω την συγκεκριμένη κρέμα, η οποία είναι μόνο για βράδυ, ώστε να επανέλθει πιο γρήγορα το δέρμα μου στην φυσιολογική του κατάσταση. Την χρησιμοποιώ εδώ και δύο εβδομάδες και είμαι πολύ ευχαριστημένη. Περιμένω να περάσει λίγος καιρός ακόμα ώστε να έχω πιο ολοκληρωμένη άποψη και τότε θα σας κάνω το ανάλογο review με περισσότερες λεπτομέρειες.



Αυτή είναι η βραδινή μου ρουτίνα της περιποίησης του προσώπου μου 
και εφαρμόζοντάς την έχω δει διαφορά στο δέρμα μου. 
Αν σας ενδιαφέρει σχετική ανάρτηση για την πρωινή μου ρουτίνα, 
πείτε μου να σας γράψω σχετικά!

Εσείς τι κάνετε κάθε βράδυ πριν κοιμηθείτε; 
Γράψτε μου, θα χαρώ να μάθω τις δικές σας συνήθειες!

Θα σας δω σύντομα σε επόμενο ποστ, μέχρι τότε να είστε όλες καλά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου