Σάββατο 19 Ιουλίου 2014

Προϊόντα σύσφιξης ενάντια στην κυτταρίτιδα

Elancyl Activ Massage Minceur, 200ml
Bioten Cellufight gel, πράσινο συννεφάκι, 200ml

Ταυτόχρονα με τη διατροφή που ακολουθώ για να χάσω βάρος και το καθημερινό περπάτημα, αποφάσισα να δοκιμάσω και κάποιες συσφικτικές κρέμες που βοηθάνε και στην κυτταρίτιδα. Ψάχνοντας κριτικές, αρχικά επέλεξα αυτές τις δύο, μαζί με το scrub της σειράς της bioten, που λείπει απ τη φωτογραφία επειδή το είχα τελειώσει νωρίτερα και η συσκευασία κατέληξε στα σκουπίδια πριν σκεφτώ να τα φωτογραφίσω όλα μαζί!!!
Η δική μου καθημερινότητα, για 2 μήνες, με τα συγκεκριμένα προϊόντα είχε ως εξής:
Κάθε πρωί που ξυπνούσα, άπλωνα το gel της bioten στην κοιλιά, στους γοφούς και στα πόδια και έκανα μασάζ μέχρι να απορροφηθεί εντελώς. Το βράδυ, έκανα ντουζ και δύο φορές την εβδομάδα έκανα απολέπιση με το scrub Cellufight της bioten και μετά εφάρμοζα το gel της Elancyl κάνοντας κυκλικές κινήσεις με το ειδικό γάντι εφαρμογής (έρχεται μαζί με το gel, ΠΡΟΣΟΧΗ να αγοράσετε το σωστό προϊόν γιατί στην αρχή εγώ αγόρασα μόνο το refill gel). Ύστερα ξέπλενα καλά το σώμα μου, σκουπιζόμουν και στη συνέχεια άπλωνα στα ίδια σημεία το Cellufight gel κάνοντας μασάζ μέχρι να απορροφηθεί.
Οι οδηγίες για το gel της Elancyl έλεγαν ότι θέλει ειδικές κινήσεις και ότι θέλει και μετά το ντουζ μασάζ σε στεγνό δέρμα, όμως εγώ είμαι λίγο τεμπέλα σε αυτά, οπότε στο ντους το εφάρμοζα μόνο με κυκλικές κινήσεις και μετά το ντουζ δεν έκανα μασάζ, αλλά εφάρμοζα κατευθείαν το gel της bioten.
Σε συνδυασμό, αυτά τα προϊόντα έκαναν πολύ καλή δουλειά που συμπλήρωνε άριστα την διατροφή και το καθημερινό περπάτημα. Έκαναν το δέρμα μου αρκετά πιο σφιχτό, αν και στην κυτταρίτιδα δεν είδα διαφορά μιας και έχω αρκετά έντονο πρόβλημα και πρέπει να το λύσω κυρίως με διατροφή. Ειδικά το Cellufight απ την πρώτη κιόλας χρήση καταλαβαίνεις ότι κάνει δουλειά, μιας και αφενός είναι θερμαντικό gel και αφού το απλώσεις και το απορροφήσει το δέρμα σου, αρχίζει και "καίει" (όχι πολύ, δεν ήταν ενοχλητικό για μένα), αφετέρου το δέρμα μου μετά από 3 μέρες χρήσης ήδη είχε αρχίσει να αλλάζει. Υπάρχει και η κρέμα της ίδια σειράς, αλλά δεν την προτίμησα και επέλεξα το gel γιατί όλοι έλεγαν ότι απλώνεται και απορροφάται καλύτερα!
Το προϊόν της Elancyl μου κράτησε 2 μήνες, αλλά κάποιες μέρες ξεχνούσα να το χρησιμοποιήσω και επιπλέον είχα δύο συσκευασίες, μιας και όπως είπα, στην αρχή αγόρασα μόνο το gel χωρίς το γάντι. Με καθημερινή χρήση, η μία συσκευασία εκτιμώ ότι θα κρατήσει γύρω στις 18-20 μέρες. To gel μόνο του κοστίζει κάπου στα 8€ και μαζί με το γάντι κάπου στα 15€, από το ηλεκτρονικό φαρμακείο pharm16 . Το gel την bioten  μου κράτησε 2 μήνες, πάλι με όχι αυστηρά καθημερινή χρήση, η τιμή του είναι γύρω στα 8,50€ από το hondos center.
To gel της Elancyl θα το αγοράσω σίγουρα ξανά, για αυτό της bioten δεν είμαι σίγουρη ακόμα, μιας και τώρα χρησιμοποιώ δύο άλλα προϊόντα, ένα της ίδιας σειράς της Elancyl και ένα της Vichy, όπως είδατε και σε προηγούμενη ανάρτηση και θέλω να δω αν θα μου ταιριάξουν καλύτερα!
Όταν αποκτήσω μια ολοκληρωμένη άποψη, θα σας γράψω σχετικό ποστ!

Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά; Έκανε δουλειά στο σώμα σας;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου