Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2014

Korres Guava Body Butter


Μεθυστικός συνδυασμός τροπικών φρούτων.
Τροφή και ενυδάτωση για όλο το σώμα, ιδανική για αγκώνες, φτέρνες και γόνατα. 
Το βούτυρο Karite και το εκχύλισμα από Κυδώνι συνδυάζουν ενυδατική,
 μαλακτική και αναπλαστική δράση. 


Αυτό το body butter δεν μου το σύστησε κανείς, το αγόρασα εντελώς στα τυφλά και χωρίς καν να έχω διαβάσει κριτικές και reviews. Με τράβηξαν τα συστατικά του και η περιγραφή της εταιρίας, κυρίως η αναφορά σε "αναπλαστική δράση". 
Ήθελα καιρό μια κρέμα με αναπλαστική δράση για να την εφαρμόζω στο δέρμα μου μετά από αποτρίχωση μιας και η επιδερμίδα μου είναι εξαιρετικά ευαίσθητη και αμέσως βγάζω σπυράκια και με πιάνει τσούξιμο και φαγούρα, σίγουρα οι περισσότερες καταλαβαίνεται ακριβώς τι εννοώ, 
Η αλήθεια είναι ότι δεν περίμενα και ιδιαίτερο αποτέλεσμα, όμως με διέψευσε πανηγυρικά. 
Μετά από την αποτρίχωση με ξυραφάκι στο μπικίνι, άπλωσα μια μικρή ποσότητα στο εκεί δέρμα και σπυράκια δεν εμφανίστηκαν ποτέ και ο ερεθισμός ήταν μηδαμινός. Συνέχισα την εφαρμογή κάθε βράδυ μέχρι την επόμενη αποτρίχωση και το δέρμα ήταν πολύ μαλακό και καθόλου ερεθισμένο. Από τότε έχω κάνει 3 φορές αποτρίχωση, ερεθισμός πλέον δεν υπήρχε, ούτε μηδαμινός, και δεν εμφανίστηκε ούτε μισό σπυράκι!!!
Ενθουσιάστηκα με αυτό το προϊόν, δεν περίμενα ποτέ κάτι να κάνει τόσο καλή δουλειά, μιας και ο,τι ενυδατική και να χρησιμοποιούσα μετά την αποτρίχωση δεν έκανε τίποτα. 
Για όσες έχουν το ίδιο πρόβλημα, το συγκεκριμένο body butter το συνιστώ ανεπιφύλακτα! 
Το άρωμά του είναι αρκετά ευχάριστο, η υφή του είναι αρκετά παχύρρευστη, η ποσότητα δεν είναι πολύ μεγάλη (125ml), αλλά για μένα είναι αρκετή μιας και χρησιμοποιώ σε συγκεκριμένες περιοχές μια μικρή ποσότητα και όχι σε όλο το σώμα, οπότε σίγουρα θα μου κρατήσει πολλούς μήνες. 
Η τιμή του στο συγκεκριμένο online φαρμακείο είναι κάτι λιγότερο από 7€. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου