Δευτέρα 12 Μαΐου 2014

Αντηλιακές κρέμες προσώπου



Από τα μέσα της άνοιξης ακόμα, τα περισσότερα φαρμακεία, ειδικά τα online φαρμακεία, είχαν βάλει προσφορές για τα αντηλιακά προσώπου και σώματος! Το καλοκαίρι έκανε την εμφάνισή του ήδη και αυτό σημαίνει δύο πράγματα, ήλιος και ζέστη. Για τη ζέστη δεν μπορούμε να κάνουμε και πολλά για να την αποφύγουμε, αλλά για τον ήλιο μπορούμε. Μία αντηλιακή κρέμα προσώπου είναι κάτι που πρέπει όλοι να έχουν.
Εμένα με είχαν ταλαιπωρήσει αρκετά οι κρέμες αυτές μιας και ιδρώνω πολύ όταν έχει ζέστη και το πρόσωπό μου δεν δέχεται τίποτα πάνω, πόσο μάλλον μια αντηλιακή κρέμα που είναι αρκετά παχύρρευστη. Φέτος έψαξα κριτικές και προσφορές και κατέληξα αρχικά σε αυτήν της Avene με spf50.




Έρχεται στα 50ml σε μια πρακτική συσκευασία με αντλία η οποία σου δίνει την ακριβή ποσότητα που χρειάζεσαι. Η συγκεκριμένη κρέμα υπόσχεται ματ αποτέλεσμα και αναφέρει ότι είναι ανθεκτική στο νερό και τον ιδρώτα. Το παρέχει, όμως ταυτόχρονα είναι αρκετά βαριά για το δικό μου πρόσωπο. Μια ζεστή μέρα δεν γίνεται να τη φορέσω για να βγω απλώς μια βόλτα, γιατί αμέσως αρχίζω και ιδρώνω και με δυσκολεύει πολύ αυτό! Παρόλα αυτά δεν θεωρώ την αγορά αποτυχημένη, μιας και επέλεξα υψηλό δείκτη προστασίας, έτσι καθημερινά την βάζω στα τατουάζ μου και σκοπεύω να την χρησιμοποιήσω κυρίως όλο το καλοκαίρι στην παραλία. Όμως για μέσα στην πόλη με δυσκολεύει γιατί είναι βαριά για μένα. Τέλος, το άρωμα της είναι κλασικού αντηλιακού.
Η τιμή της ήταν 10,70€, από το φαρμακείο www.easy-pharmacy.gr


Εφόσον η αντηλιακή κρέμα της Avene δεν δούλεψε για μένα όπως την ήθελα, έκανα ξανά μια έρευνα αγοράς. Αυτή τη φορά κατέληξα στην Capital Soleil της Vichy με spf30.



  Η συγκεκριμένη κρέμα ανέφερε στην περιγραφή της ότι είναι λεπτόρρευστη και προσφέρει ματ αποτέλεσμα, ενώ παράλληλα είναι ανθεκτική στο νερό και τον ιδρώτα. Την χρησιμοποιώ εδώ και μια εβδομάδα και τολμώ να δηλώσω ότι την έχω ερωτευτεί!!!
Είναι ο,τι καλύτερο έχω χρησιμοποιήσει από την κατηγορία των αντηλιακών. Η υφή της είναι λεπτή και όταν την απλώνεις, αφομοιώνεται αμέσως από το δέρμα και δεν καταλαβαίνεις ότι φοράς κάτι. Επίσης την πρώτη μέρα που την χρησιμοποίησα, ήμουν στον ήλιο όλη μέρα και ενώ ίδρωσα αρκετά,  δεν κοκκίνισα καθόλου, που σημαίνει ότι δεν κουνήθηκε από τη θέση της, κάτι που δεν το έχω δει από άλλη αντηλιακή κρέμα. Αυτό το προϊόν κάνει ο,τι υπόσχεται!
Επίσης έχει ευχάριστο άρωμα.
Έρχεται στα 50ml και η τιμή της είναι 10,80€ από το φαρμακείο www.pharm16.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου