Σάββατο 24 Μαΐου 2014

Αγορά από i-herb



Σήμερα παρέλαβα το δέμα μου από το site www.i-herb.com , κάτι που ανυπομονούσα πάρα πολύ μιας και για τα προϊόντα που παρήγγειλα είχα ακούσει και είχα διαβάσει τα καλύτερα!
Αρχικά να αναφέρω κάποια πράγματα για το i-herb για όσες δεν ξέρουν πώς παραγγέλνεις και πώς πληρώνεις και τα σχετικά. Πρόκειται για ένα αμερικάνικο ηλεκτρονικό κατάστημα το οποίο έχει μια τεράστια γκάμα φυσικών, βιολογικών, vegan, gluten free, cruelty free προϊόντων, ακόμα και τρόφιμα μπορείτε να βρείτε σε αυτό το site.
Μπορείτε να πληρώσετε με κάρτα prepaid, την οποία μπορείτε να βγάλετε σε οποιαδήποτε τράπεζα και την φορτώνεται κάθε φορά με όσα χρήματα θέλετε και χρειάζεστε. Οι παραγγελίες για Ελλάδα πρέπει να είναι μέχρι 1.800kg, τα μεταφορικά είναι μόλις 2,93€ και ο χρόνος παράδοσης είναι γύρω στις 13 ημέρες. Όταν θα φτάσει στην πόλη σας, θα έρθει ειδοποιητήριο από τα ΕΛΤΑ και θα πρέπει να περάσετε από κει να παραλάβετε το δέμα σας.

Το δέμα μου έφτασε ύστερα από 13 ημέρες και ήταν όλα τα προϊόντα σε άριστη κατάσταση.
Πάμε να τα δούμε αναλυτικά και για το καθένα θα αναφέρω και την πρώτη εντύπωση που μου άφησαν και σύντομα θα σας κάνω αναλυτικά ποστ για το καθένα.

Σαμπουάν και Conditioner με πράσινο μήλο και τζίντζερ
Τα προϊόντα αυτά από την Desert Essence υπόσχονται όγκο και ανάλαφρα μαλλιά. Το άρωμα είναι πολύ ωραίο και αναζωογονητικό και σαν πρώτη εφαρμογή στα μαλλιά μου, μου άρεσαν αρκετά.


Ενυδατική κρέμα χεριών και σώματος με Βανίλια και Chai 
Για τη συγκεκριμένη κρέμα της Desert Essence είχα ακούσει τα καλύτερα και ήταν η πρώτη μου επιλογή για το καλάθι μου. Όμως σαν πρώτη εντύπωση, το άρωμα δεν μου άρεσε ιδιαίτερα. Δεν ταίριαξε με το δέρμα μου. Θα το δοκιμάσω λίγες φορές ακόμα και αν συνεχίσει να μη μου αρέσει, θα το χαρίσω στην μητέρα μου ή σε κάποια φίλη μου ώστε να μην πάει χαμένο. Προτιμώ μυρωδιές πιο ανάλαφρες και πιο φρέσκες, κάτι που δεν το βρήκα στο άρωμα αυτής της κρέμας, το οποίο κάπως με "μπουχτίζει".


Καθαριστικό προσώπου με Tea tree oil και Awapuhi
Τελευταίο προϊόν από την Desert Essence επέλεξα αυτό το καθαριστικό προσώπου για μικτές/λιπαρές επιδερμίδες. Στις κριτικές του προϊόντος όλοι έγραφαν τα καλύτερα. Πρώτη φορά χρησιμοποίησα ένα καθαριστικό προσώπου σε υγρή μορφή, το οποίο το εφαρμόζεις στο πρόσωπο, αφού το έχεις βρέξει με ζεστό νερό, κάνοντας μασάζ με κυκλικές κινήσεις για ένα λεπτό και ύστερα ξεπλένεις με κρύο νερό. ΠΡΟΣΟΧΗ να μην πάει στα μάτια. Αν και το χρησιμοποίησα μόνο 1 φορά, τολμώ να πω ότι με ενθουσίασε! Ένιωσα το πρόσωπό μου να τρίζει από καθαριότητα και κάθε ίχνος λιπαρότητας εξαφανίστηκε. Επίσης, τις τελευταίες μέρες έχω βγάλει 1-2 σπυράκια και ένιωσα να τα "καίει", δηλαδή ένιωσα ότι έκανε δουλειά. Το μόνο αρνητικό που βρήκα είναι το άρωμά του, δεν είναι ευχάριστο και είναι λίγο έντονο, όμως όχι τόσο έντονο ώστε να μη μπορώ να το ανεχτώ (είμαι ευαίσθητη στα έντονα αρώματα λόγω ημικρανιών). Ελπίζω η καλή εντύπωση να παραμείνει μέχρι και να τελειώσει!


100% Coconut Oil
Μιας και πλησιάζει καλοκαίρι, κάτι που σημαίνει ότι τα μαλλιά μου λόγω του ήλιου και της θάλασσας θα χρειάζονται επιπλέον ενυδάτωση, δεν μπορούσα να παραλείψω από την παραγγελία μου από i-herb το λάδι καρύδας! Το συγκεκριμένο από την Cococare είναι άοσμο και σε στέρεη μορφή όσο είναι μέσα στο βαζάκι του, όμως όταν το πιάνω στα δάχτυλά μου, υγροποιείται.


Λούφα σώματος 
Ήθελα από καιρό να αγοράσω μια λούφα σώματος και επέλεξα να αγοράσω από το i-herb μιας και η τιμή της ήταν πολύ χαμηλή. Είναι κατάλληλη για βαθύ καθαρισμό της επιδερμίδας, κάτι που όταν ζεσταίνει ο καιρός νιώθω ότι το δέρμα μου το χρειάζεται, ώστε να αναπνέει καλύτερα.


Αυτά ήταν τα προϊόντα που αγόρασα και σαν πρώτη εντύπωση μου άρεσαν όλα, εκτός από την κρέμα σώματος! Σύντομα θα σας γράψω την ολοκληρωμένη μου άποψη για το καθένα!
Τέλος, για όσες θα κάνουν παραγγελία, μπορούν να χρησιμοποιήσουν τον εκπτωτικό κωδικό  NKK581 ο οποίος μπορεί να σας χαρίσει έκπτωση 5-10$!

Τα λέμε σύντομα σε επόμενο ποστ! (: 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου