Δευτέρα 12 Μαΐου 2014

Ενυδατική Lotion Diadermine



Τονώνει & Ενυδατώνει.
Ξηρό/Ευαίσθητο δέρμα.

Η φόρμουλά του τονώνει απαλά, ενυδατώνει και ταυτόχρονα καταπραΰνει το δέρμα. Ιδιαίτερα κατάλληλο για ξηρές και ευαίσθητες επιδερμίδες. Απλώστε κάθε πρωί και βράδυ με ένα βαμβάκι μετά από τον καθαρισμό. 


Αν και το δικό μου δέρμα είναι μεικτό, με κάποιες φορές να γίνεται λιπαρό, όταν αγόρασα την συγκεκριμένη λοσιόν σκεφτόμουν να την χρησιμοποιώ όταν το δέρμα μου εμφανίζει ερεθισμό και χρειάζεται μια πιο εντατική φροντίδα και ενυδάτωση. Αρχικά, την χρησιμοποίησα κάποια βράδια μετά τον καθαρισμό, απλώς από περιέργεια και τελικά αν και λοσιόν μου έκατσε λίγο βαριά στο δέρμα μου, ίσως επειδή εκείνη την περίοδο ήταν στις λιπαρές του φάσεις. Παρόλα αυτά, το πρωί ένιωθα το πρόσωπό μου βελούδινο.
Όμως λίγο καιρό μετά πέρασα μια ίωση η οποία εκτός του ότι με ταλαιπώρησε πάρα πολύ, αφυδάτωσε και τον οργανισμό μου. Το αποτέλεσμα ήταν το δέρμα μου να αρχίσει να ξεφλουδίζει και να κάνει γραμμές. Εκείνο τον καιρό τη χρησιμοποιούσα συστηματικά πρωί και βράδυ (το βράδυ έβαζα και πλούσια ενυδατική μετά τη λοσιόν) και τελικά το δέρμα μου "ξανάνιωσε"! Έγινε πολύ απαλό και έδειχνε υγιές και ενυδατωμένο.
Επίσης το άρωμα είναι πολύ ευχάριστο!
Χρησιμοποιούσα μικρή ποσότητα, οπότε αν και τη χρησιμοποιούσα πρωί-βράδυ επί 3 εβδομάδες, η στάθμη κατέβηκε μόνο τόσο όσο στην φωτογραφία.

Τη συστήνω σίγουρα στα ξηρά/ευαίσθητα δέρματα για χρήση πρωί-βράδυ, όπως και στα κανονικά για μόνο βραδινή χρήση. Όμως αν έχετε δέρμα σαν το δικό μου, θα σας κάτσει λίγο βαριά, ειδικά αυτήν την εποχή που έχει αρχίσει και κάνει ζέστη. Το χειμώνα ίσως σας αρέσει η αίσθηση που αφήνει, μιας και το χειμώνα ξηραίνεται αρκετά το μεικτό και το λιπαρό δέρμα.
Η τιμή της ήταν αρκετά χαμηλή, αν δεν κάνω λάθος γύρω στα 3€, έρχεται στα 200ml  και την είχα αγοράσει από τα carrefour.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου