Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2014

APIVITA 24ωρη ενυδατική κρέμα προσώπου Aqua Vita


Στην φωτογραφία βλέπετε το δειγματάκι αυτής της κρέμας, αυτό γιατί μόνο από δείγματα την έχω δοκιμάσει. Από διάφορα φαρμακεία μου έχουν δώσει φακελάκια αυτής της κρέμας και τελικά βρέθηκα ξαφνικά με 6 φακελάκια της ίδιας ενυδατικής. Ήταν μια καλή ευκαιρία να την δοκιμάσω μιας και άκουγα απ' όλους τα καλύτερα.
Πολύ καλή κρέμα, ταίριαξε απόλυτα με το δέρμα μου, το ενυδάτωνε επαρκώς και του έδινε πολύ ωραία αίσθηση και δροσιά. Επίσης ενσωματώνεται πολύ καλά στο δέρμα και είναι σαν να μην έχεις βάλει τίποτα, σαν να είναι το δέρμα σου από μόνο του έτσι ενυδατωμένο. Χρησιμοποιούσα μικρή ποσότητα μιας και την εφάρμοζα κυρίως στα μάγουλα το πρωί (στο Τ χρησιμοποιώ την frezyderm matte effect cream) και σε όλο το πρόσωπο την εφάρμοζα μόνο το βράδυ. Τα φακελάκια αυτά μου κράτησαν για 2 εβδομάδες.
Καλή ενυδατική κρέμα, δικαίως έχει πάρει τόσο καλές κριτικές.
Παρόλα αυτά, δεν νομίζω να την αγοράσω σε κανονικό μέγεθος και αυτό γιατί κοστίζει σχεδόν 20€. Δεν θέλω να δώσω τόσα χρήματα για μια ενυδατική, ενώ από την ενυδατική της Bioten είμαι απόλυτα ευχαριστημένη και την βρίσκω σε πολύ πιο χαμηλή τιμή. Αν προσέφερε και ένα ματ τελείωμα και αν ρύθμιζε το σμήγμα (όπως αυτή της frezyderm), ίσως το σκεφτόμουν για να την αγοράσω, αλλά τώρα δεν το σκέφτομαι καν. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου