Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014

Nivea cream



Η συγκεκριμένη κρέμα έδωσε λύση σε ένα τεράστιο πρόβλημα που αντιμετωπίζω κυρίως το καλοκαίρι. Έχω την κακή συνήθεια να περπατάω χωρίς παντόφλες, έτσι οι φτέρνες μου ήταν πάντα σκληρές. Ο,τι είχα δοκιμάσει για να μαλακώσουν, δεν έπιανε. Η μητέρα μου όμως, που λατρεύει τη συγκεκριμένη κρέμα και τη χρησιμοποιεί σε όλο το σώμα (έχει ξηρή επιδερμίδα) μου τη σύστησε. Έτσι, αν και δεν περίμενα κάποιο ιδιαίτερο αποτέλεσμα, αποφάσισα να την δοκιμάσω.
Πρώτα έκανα ένα ντους με ζεστό νερό, ύστερα έξυσα τις φτέρνες μου με μια ράσπα (απλή), άπλωσα ένα παχύ στρώμα αυτής της κρέμας και τέλος έβαλα βαμβακερές κάλτσες.
Το αποτέλεσμα δεν μπορούσα να το πιστέψω. Είχαν μαλακώσει απίστευτα πολύ, έτσι επανέλαβα την διαδικασία και την επόμενη μέρα και το πρόβλημα λύθηκε εντελώς!
Είναι πλούσια κρέμα, πολύ ενυδατική και είναι ο,τι καλύτερο για τα σκληρά σημεία, όπως αγκώνες και φτέρνες. Όσες έχουν ξηρό δέρμα, μπορούν να την χρησιμοποιούν σε όλο το σώμα, όπως η μητέρα μου. Επιπλέον λατρεύω την μυρωδιά της!

Την έχω στα 75ml και μου κόστισε κάτι λιγότερο από 2€, την αγόρασα στο σούπερ μάρκετ της γειτονιάς μου. Όταν μου τελειώσει, θα αγοράσω το μεγάλο κουτάκι! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου