Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2014

Λευκά δόντια

Λόγω πολλών καφέδων, τα δόντια μου είχαν κιτρινίσει και δεν άντεχα να τα βλέπω. Έτσι έψαξα σε όσα online φαρμακεία εμπιστεύομαι κάποιο σύστημα λεύκανσης. Επίσης, ως καθημερινή φροντίδα, επέλεξα μια λευκαντική οδοντόκρεμα και ένα στοματικό διάλειμμα που επίσης διατηρεί τα δόντια πιο λευκά.


Σύστημα λεύκανσης iWHITE 

Η συσκευασία περιέχει 10 προγεμισμένα μασελάκια, έτοιμα για χρήση. Για άμεσα αποτελέσματα, τα εφαρμόζετε στα δόντια σας κάθε μέρα για 20 λεπτά, για 5 μέρες.
Το τζελ που περιέχουν τα μασελάκια, εκτός από το φάρμακο που προκαλεί τη λεύκανση, περιέχουν και ασβέστιο, το οποίο κάνει τα δόντια πιο δυνατά. 
Τα χρησιμοποίησα για 3 μέρες και είδα μεγάλη διαφορά, οπότε φαντάζομαι στις 5 μέρες θα κάνει θαύματα. 
Κοστίζει 23€ με την έκπτωση του online φαρμακείου και η τιμή του είναι πολύ καλή μιας και τα περισσότερα συστήματα λεύκανσης τα βρίσκεις πάνω από 28€. 



Οδοντόκρεμα Pearl Drops 

Έψαχνα καιρό μια λευκαντική οδοντόκρεμα και επειδή τις είχα δοκιμάσει σχεδόν όλες, είχα αρχίσει να απογοητεύομαι. Τελικά ανακάλυψα τη συγκεκριμένη και έχοντας ακούσει καλά λόγια και από άλλους, αποφάσισα να την δοκιμάσω. Τελικά όντως κάνει δουλειά! Τον πρώτο καιρό δεν έβλεπα διαφορά, όμως τελικά κάνει καλή δουλειά, με αργά και σταθερά βήματα. Τα δόντια μου, μόνο με την οδοντόκρεμα (πριν χρησιμοποιήσω το σύστημα λεύκανσης) είχαν ήδη γίνει 3 τόνους πιο λευκά.
Πλένω με αυτήν τα δόντια μου πρωί-βράδυ.
Την αγόρασα από τα Hondos κάτι λιγότερο από 3€.


Listerine Stay White

Για να ολοκληρωθεί ο καθαρισμός των δοντιών, αλλά και να συμπληρωθεί η λεύκανση, επέλεξα το συγκεκριμένο στοματικό διάλειμμα. Δεν ξέρω αν από μόνο του κάνει ιδιαίτερη δουλειά, αλλά το χρησιμοποιώ πρωί-βράδυ μετά το πλύσιμο των δοντιών με την οδοντόκρεμα Pearl Drops και ο συνδυασμός με έχει αφήσει πλήρως ικανοποιημένη.
Έχω το μπουκαλάκι των 250ml και μου κόστισε γύρω στα 4€.

2 σχόλια:

  1. σκεφτομαι κι εγω καιρο να δοκιμασω καποιο συστημα λευκανσης οποτε το ποστ αυτο ειναι ο,τι πρεπει! Θα 'θελα απλώς να ξέρω για ποσο καιρο κραταει η επιδραση απ'τα μασελακια αφου σταματησεις την χρηση τους. Keep up the good work! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχω ένα μήνα σχεδόν που το χρησιμοποίησα και με τον καιρό, με την οδοντόκρεμα και το listerine όσο πάει και γίνεται καλύτερη η κατάσταση! Άλλοι που το είχαν δοκιμάσει, αλλά δεν φρόντιζαν ιδιαίτερα τα δόντια τους πάνω στο θέμα της λεύκανσης, μου είχαν πει ότι μετά από 3-4 μήνες αγόρασαν ξανά το σύστημα λεύκανσης. Εγώ προτείνω να αγοράσεις και μια οδοντόκρεμα που να λέει ότι διατηρεί την λεύκανση, όπως το γράφει και η pearl drops!

    ΑπάντησηΔιαγραφή