Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014

EUBOS Feminin σαπούνι καθαρισμού ευαίσθητης περιοχής


Το υγρό σαπούνι EUBOS Feminin, αρχικά το είχα αγοράσει για να πλένω τα τατουάζ μου. Μου το σύστησαν στο φαρμακείο γιατί, όπως μου είπαν, είναι εξαιρετικά απαλό. Αρχικά, όντως το χρησιμοποίησα στα τατουάζ μου, αλλά όταν η εντατική τους περιποίηση τελείωσε, μου είχαν μείνει τα 3/4 της ποσότητας. Έτσι, άρχισα να το χρησιμοποιώ και σε πλύσεις στην ευαίσθητη περιοχή.
Έμεινα πολύ ευχαριστημένη για πολλούς λόγους που μου φαίνεται λίγο περίεργο να αναφέρω έτσι έναν έναν :P Απλώς να πω πως κάποιες οσμές που φυσιολογικά βγάζει το ανθρώπινο σώμα, εξαφανίστηκαν και έμενε μόνο ένα αίσθημα φρεσκάδας και άνεσης!!!
Σας το συστήνω ανεπιφύλακτα και λόγω μυρωδιάς και λόγω αποτελέσματος.
Η τιμή που το αγόρασα από το φαρμακείο της γειτονιάς ήταν στα 7.5€ για 200ml, αλλά επειδή το έψαξα, σε online φαρμακείο έρχεται κάπου στα 5€, μια πολύ καλή τιμή για το συγκεκριμένο προϊόν.
Επίσης λάτρεψα απίστευτα τη μυρωδιά του! Μυρίζει καθαριότητα, πούδρα και κάπως σαν baby oil!
Θα το αγοράσω ξανά σίγουρα, απλώς πρώτα θέλω να δοκιμάσω και το υγρό καθαρισμού της Apivita που έχω ακούσει πολύ καλά σχόλια και κριτικές. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου