Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014

APIVITA κρεμώδης αφρός καθαρισμού για πρόσωπο και μάτια με ελιά και λεβάντα


Απομακρύνει ρύπους και μακιγιάζ χωρίς να ξηραίνει την επιδερμίδα. 
Η Ελιά ενυδατώνει, η Λεβάντα καταπραΰνει και 
η Πρόπολη προσφέρει ήπια αντισηπτική δράση. 
Απλώστε καθημερινά σε βρεγμένο πρόσωπο και 
λαιμό κάνοντας ελαφρύ μασάζ. 
Στη συνέχεια ξεβγάλτε με άφθονο νερό.
Για όλους τους τύπους επιδερμίδας. 


Ήρθε η ώρα να σας μιλήσω γι' αυτό το χιλιοειπωμένο, χιλιοτραγουδισμένο, αγαπημένο όλων των beauty bloggers και youtubers, προϊόν.
Ε ναι λοιπόν, κι εγώ το αγάπησα!
Ομολογώ ότι όταν το αγόρασα, ήμουν σίγουρη ότι είναι ένα πολύ καλό καθαριστικό προσώπου, αλλά πίστευα ότι για τον έναν ή τον άλλον λόγο, όλες όσες ασχολούνται με blog ή έχουν κανάλια στο youtube, το εκθείαζαν παραπάνω από όσο έπρεπε. Τελικά έπεσα πολύ έξω. Δεν χρειάζεται καμία διαφήμιση αυτό το προϊόν, είναι άψογο.
Καθαρίζει τέλεια την επιδερμίδα μου χωρίς να την αφυδατώνει, η μυρωδιά του μου θυμίζει εσπεριδοειδή, κάτι που μου αρέσει πολύ, και σε συνδυασμό με την αίσθηση φρεσκάδας που αφήνει, μου φτιάχνει τη μέρα. Επίσης έχει αντλία και με ένα πάτημα, σου βγάζει την κατάλληλη ποσότητα για μια χρήση. Στην αρχή θα σας φαίνεται μικρή ποσότητα, αλλά πιστέψτε με, αρκεί. Ύστερα κάνετε αφρό και πλένετε το πρόσωπό σας. Εγώ το χρησιμοποιώ πρωί-βράδυ. Για ντεμακιγιάζ δεν το έχω χρησιμοποιήσει, οπότε δεν ξέρω να σας πω αν δουλεύει σε αυτό.

Ακόμα και αν η τιμή του σας φαίνεται ψηλή, ξανασκεφτείτε το! Εγώ αγόρασα το μπουκαλάκι με τα 300ml (βγαίνει και σε 200ml) 11€ από online φαρμακείο. Ακριβό, ναι, αλλά σκεφτείτε ότι κάνει άψογη δουλειά και επιπλέον κρατάει πάρα πολύ. Το χρησιμοποιώ κάθε μέρα, 2 φορές την ημέρα, εδώ και ένα μήνα και ακόμη η ποσότητα είναι στα 4/5. Αναλογικά, σας συμφέρει. Γιατί όπως σας είπα και στο ποστ με το τζελ καθαρισμού της Bioten, δεν έχει σημασία αν είναι φθηνό το προϊόν, σημασία έχει το πόσο ακριβά σου στοιχίζει ανάλογα με τη διάρκεια της ποσότητάς του. Δηλαδή το τζελ καθαρισμού της Bioten κοστίζει γύρω στα 4€, αλλά μου κράτησε λιγότερο από 2 εβδομάδες. Ο κρεμώδης αφρός της Apivita κοστίζει 11€, αλλά θα κρατήσει πολλές εβδομάδες. Ο σκοπός μου δεν είναι να σας πείσω να τον αγοράσετε, απλώς θέλω να σας βάλω λίγο στον τρόπο σκέψης ώστε να κάνετε έξυπνες αγορές. Ας πούμε το τζελ καθαρισμού της Dermosept (πρώτη ανάρτηση) ήταν μια έξυπνη αγορά, αν και τελικά δεν ταίριαξε στο δέρμα μου.

Αν τον έχετε δοκιμάσει, σίγουρα θα κουνάτε καταφατικά το κεφάλι σας όσο διαβάζετε αυτήν την ανάρτηση. Αν δεν τον έχετε δοκιμάσει, δοκιμάστε τον και δεν θα χάσετε! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου