Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014

APIVITA τονωτική λοσιόν καθαρισμού με Πρόπολη και Κίτρο

για λιπαρές/μεικτές επιδερμίδες

Απομακρύνει ρύπους και λιπαρότητα χωρίς να ξηραίνει την επιδερμίδα. 
Η Πρόπολη προσφέρει ήπια αντισηπτική δράση, το Κίτρο τονώνει και δροσίζει. 
Επιπλέον περιέχει αιθέρια έλαια Λεμόνι και Tea tree τα οποία ρυθμίζουν την λιπαρότητα και χαρίζουν ματ όψη. 
Τέλος, περιέχει αιθέριο έλαιο Αγριοκυπάρισσο το οποίο αναζωογονεί. 
Απλώστε καθημερινά με βαμβάκι σε πρόσωπο και λαιμό αποφεύγοντας την περιοχή των ματιών. 


Είμαι πολύ ενθουσιασμένη με την τελευταία μου ανακάλυψη! Ψάχνοντας και διαβάζοντας άρθρα, ανακάλυψα τι ήταν αυτό που μου έλειπε. Ένιωθα ότι κάτι λείπει από τον καθαρισμό του προσώπου μου. Ήθελα κάτι να συμπληρώσει την όλη διαδικασία και κατάλαβα ότι αυτό που έψαχνα ήταν μια λοσιόν για μετά τον καθαρισμό. Έψαξα λοιπόν και βρήκα την συγκεκριμένη. Την επέλεξα μιας και είναι της ίδιας σειράς με τον κρεμώδη αφρό καθαρισμού που χρησιμοποιώ αυτήν την περίοδο! 
Προσφέρει ο,τι υπόσχεται και ο λόγος που την λάτρεψα είναι η ματ όψη που προσφέρει και το ότι κάνει το πρόσωπό μου πολύ απαλό και το νιώθω πιο καθαρό από ποτέ. 
Επίσης είμαι στις... "δύσκολες" μέρες μου και τέτοιες μέρες το πρόσωπό μου αγριεύει και βγαίνουν 2-3 σπυράκια. Αυτή τη φορά τα σπυράκια δεν βγήκαν και πιστεύω ότι και η λοσιόν έβαλε το χεράκι της. 
Δεν είναι απαραίτητο να αγοράσετε τη συγκεκριμένη λοσιόν μιας και ένας καθαρισμός προσώπου με ένα καλό τζελ είναι αρκετός, αλλά αν νιώθετε κι εσείς ότι σας λείπει κάτι, τότε προτιμήστε τη! 

Προσωπικά την εφαρμόζω στο πρόσωπό μου πρωί-βράδυ μετά τον καθαρισμό και ύστερα απλώνω την ενυδατική. Αν είναι να κάνω μπάνιο (πρωί ή βράδυ κάνω), πλένω πρώτα το πρόσωπό μου με τον κρεμώδη αφρό της Apivita για τον οποίο σας έχω κάνει ανάλογο ποστ, ύστερα κάνω μπάνιο και όταν βγω από το μπάνιο περνάω στο πρόσωπό μου τη λοσιόν. Αυτό γιατί θέλω να μου απομακρύνει τυχόν υπολείμματα από σαμπουάν. Έχω παρατηρήσει ότι αυτή η τακτική δουλεύει. 

Τέλος, το άρωμά της είναι πολύ καλό, μυρίζει καθαριότητα!
Έρχεται στα 200ml και κοστίζει γύρω στα 8.50€ (τιμή online φαρμακείου, αν κι εγώ την αγόρασα πιο φθηνά γιατί είχα εκπτωτικό κουπόνι) και η ποσότητα είναι αρκετή ώστε να συμπληρώσει τον κρεμώδη αφρό μέχρι το τέλος του, μιας και δεν χρησιμοποιείς μεγάλη ποσότητα σε κάθε χρήση. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου