Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014

LE PETTITE MARSEILLAIS, σαμπουάν και μάσκα για βαμμένα και ταλαιπωρημένα μαλλιά



Σαμπουάν και μάσκα για βαμμένα, ταλαιπωρημένα μαλλιά που προστατεύει και διατηρεί το χρώμα, με λάδι Κάρδαμου και φυσικά εκχυλίσματα Μύρτιλου.
  • Το λάδι Κάρδαμου εκτιμάται για τις θρεπτικές του αρετές.
  • Το Μύρτιλο, πλούσιο σε αντιοξειδωτικά στοιχεία, είναι γνωστό για τις προστατευτικές του ιδιότητες.
Για βαθιά ενυδατωμένα, απαλά στο άγγιγμα, ενδυναμωμένα μαλλιά με τη λάμψη του χρώματός τους να διαρκεί περισσότερο. 



Από τα καλύτερα προϊόντα που έχω χρησιμοποιήσει στα μαλλιά μου. Έχω λεπτή τρίχα και αν δεν χρησιμοποιήσω κατάλληλα προϊόντα στο λούσιμο, τα μαλλιά μου δείχνουν άτονα, χωρίς όγκο και λαδώνουν αμέσως. Το συγκεκριμένο σαμπουάν, συνδυασμένο με τη μάσκα στο σωληνάριο, έκαναν θαύματα στα μαλλιά μου! Η μάσκα στο βαζάκι ήταν λίγο βαριά για μένα, αλλά αυτή στο σωληνάριο ήταν ο,τι πρέπει. Την εφαρμόζεις για 2-3 λεπτά μετά το λούσιμο και την ξεπλένεις καλά.
Όταν είχα φρεσκοβαμμένα μαλλιά, βρήκα την προσφορά στο σούπερ μάρκετ η οποία περιείχε 1+1 δώρο σαμπουάν (300ml το κάθε μπουκαλάκι) στα 3€ και η μάσκα μόνη της γύρω στα 4€. Όσο τα χρησιμοποιούσα (γύρω στους 2 μήνες), το χρώμα ξεθώριαζε πολύ αργά και έμεινε για πολύ καιρό, ενώ κανονικά θα έπρεπε να το περάσω ξανά στον ένα μήνα. 
Για τη μυρωδιά δεν χρειάζεται να πω πολλά, όλα τα προϊόντα Le Pettite Marseillais έχουν απίστευτη μυρωδιά!
Δυστυχώς στο 2ο μπουκαλάκι, το μαλλί μου είχε συνηθίσει το σαμπουάν κι έτσι έπρεπε να το αλλάξω γιατί δεν του έκανε πλέον καλό και είχε αρχίσει να χάνει ξανά τον όγκο του.
Θα το ξαναγοράσω σίγουρα στο μέλλον! Ίσως δοκιμάσω κάποιο άλλο σαμπουάν της σειράς, μιας και δεν σκοπεύω να βάψω ξανά τα μαλλιά μου στο άμεσο μέλλον, αλλά λατρεύω τα προϊόντα αυτής της εταιρίας και θέλω να τα δοκιμάσω ΌΛΑ!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου