Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

Bioten κρέμα προσώπου 24ωρης ενυδάτωσης


Για μεικτό/κανονικό δέρμα, με εκχύλισμα κυδωνιού

Για πολύ καιρό άκουγα τα καλύτερα για την ενυδατική κρέμα προσώπου της Bioten και αποφάσισα να την δοκιμάσω. Δεν με απογοήτευσε καθόλου, είναι μια αξιοπρεπέστατη κρέμα και το άρωμά της είναι υπέροχο. Αρκετά λεπτόρρευστη, απορροφάται αμέσως και αφήνει μια αίσθηση δροσιάς. 
Την χρησιμοποιώ σχεδόν 2 μήνες και η ποσότητά της έχει κατέβει πολύ λίγο, μιας και μια μικρή ποσότητα κάθε μέρα μου είναι αρκετή. 
Την χρησιμοποιώ μόνο το πρωί, μιας και το βράδυ χρησιμοποιώ την ενυδατική της La Roche-Posay, για την οποία σας είχα κάνει ανάλογο ποστ, ή χρησιμοποιώ μια ενυδατική lotion της Diadermine, για την οποία θα σας γράψω σχετικά σε λίγο καιρό όταν αποκτήσω ολοκληρωμένη άποψη. Το πρωί όμως χρειάζομαι κάτι ανάλαφρο, αλλά να ενυδατώνει σωστά την επιδερμίδα μου. Η συγκεκριμένη κρέμα είναι από τις καλύτερες που έχω χρησιμοποιήσει, είναι καλύτερη και από κάποιες φαρμακευτικές, μιας και ταίριαξε απόλυτα με το δικό μου δέρμα, το οποίο όπως σας είπα και παλιότερα, είναι λίγο περίεργο με τις ενυδατικές κρέμες. Ήταν ίσως από τις καλύτερες αγορές που έχω κάνει μιας και μου ταίριαξε απόλυτα και επιπλέον είναι πολύ οικονομική. 
Την αγόρασα από τα Hondos Center, έρχεται στα 50ml και η τιμή της ήταν γύρω στα 3.50€. 
Βγαίνει και για ξηρό δέρμα, αλλά δεν έχω άποψη για την συγκεκριμένη κρέμα μιας και ούτε την έχω δοκιμάσει, αλλά ούτε το έχω ψάξει! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου