Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014

APIVITA μάσκα για βαθύ καθαρισμό με πράσινη άργιλο



Χρήση: 
Απλώνετε ένα πλούσιο στρώμα μάσκας σε καθαρή επιδερμίδα. 
Αφήνετε τη μάσκα για 10 λεπτά και στη συνέχεια ξεπλένετε με νερό. 
Χρησιμοποιήστε τη 1-2 φορές την εβδομάδα ανάλογα με τις ανάγκες της επιδερμίδας σας. 


Μια μάσκα με πράσινη άργιλο είναι ο,τι πρέπει για βαθύ καθαρισμό. Εγώ διάλεξα αυτήν της APIVITA, αλλά απ' όσο γνωρίζω η πράσινη άργιλος πωλείται και σε σκόνη με την οποία μπορείς να φτιάξεις μια πάστα που απλώνεις στο πρόσωπό σου. Αν γνωρίζει κάποια πού πωλείται σε μορφή σκόνης, ας με ενημερώσει!
Όταν ξεπλένεις το πρόσωπό σου, το νιώθεις καθαρό και να τραβάει λίγο, δηλαδή καταλαβαίνεις ότι έκανε καλή δουλειά. Η ποσότητα που χρειάζεσαι για μια χρήση είναι σχετικά μικρή, αν κι εγώ στην αρχή χρησιμοποιούσα μεγαλύτερη κι έτσι μου τελειώνει πιο γρήγορα απ' ότι θα έπρεπε. 
Έχω μεικτό προς λιπαρό δέρμα και τη χρησιμοποιώ περίπου κάθε 10 μέρες, δεν νιώθω ότι χρειάζεται πιο συχνά, γιατί κάνει πολύ καλή δουλειά που διαρκεί. Το δικό σας δέρμα ίσως χρειάζεται πιο συχνά ή πιο αραιά, θα το δείτε αυτό! 
 Πριν κανένα δίμηνο δεν χρησιμοποιούσα μάσκες για καθαρισμό, αλλά από τη στιγμή που άρχισα να χρησιμοποιώ, νιώθω ότι το δέρμα μου αλλάζει προς το καλύτερο. Δεν μπορώ να την αποχωριστώ πλέον, έχω λατρέψει το αποτέλεσμα που προσφέρει η πράσινη άργιλος. Η συγκεκριμένη μάσκα κάνει πολύ καλή δουλειά, αν και την βρίσκω κάπως ακριβή για την ποσότητα που περιέχει. Η τιμή με την έκπτωση είναι λογική, δεδομένου ότι ξέρεις ότι αγοράζεις ένα σχετικά ακριβό προϊόν, αλλά την αρχική της τιμή (10€) την βρίσκω υπερβολική. 
Τα 40ml θα σας κρατήσουν για περίπου 10 χρήσεις, αν μπορώ να υπολογίσω σωστά και κοστίζει 6.50 με 7€, ανάλογα το online φαρμακείο. Θα την αγοράσω ξανά σίγουρα, εκτός αν βρω μια πιο φθηνή με το ίδιο αποτέλεσμα.  Παράλληλα δοκιμάζω κι άλλες μάσκες της APIVITA για τις οποίες θα σας μιλήσω σε επόμενες αναρτήσεις. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου