Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2014

DOVE body cream



Το χειμώνα το δέρμα μου, και του προσώπου και του σώματος, ζητάει επιπλέον ενυδάτωση. Οι περισσότερες κρέμες σώματος που είχα δοκιμάσει δεν με άφηναν πλήρως ικανοποιημένη. Έψαχνα μια κρέμα που να μπορώ να την φοράω κάθε μέρα, να μην έχει έντονο άρωμα, να αφήνει μια αίσθηση δροσιάς, να κάνει το δέρμα μου ιδιαίτερα απαλό και να μην κοστίζει και πάνω από 5€ μιας και την ήθελα για καθημερινή χρήση, κάτι που σημαίνει ότι θα τελείωνε νωρίς.
Ναι, όπως καταλαβαίνετε, δεν ζητούσα και τίποτα!!! :Ρ
Τελικά όμως τα βρήκα όλα σε ένα! Είδα την κρέμα σώματος της Dove στο ράφι του σούπερ μάρκετ της γειτονιάς μου να μου κλείνει το μάτι και αποφάσισα να την αγοράσω μιας και την Dove σαν εταιρία την έχω σε μεγάλη εκτίμηση και τα προϊόντα της είναι σαν να φτιάχτηκαν για μένα.
Την αγάπησα από την πρώτη κιόλας χρήση. Την αγάπησα τόσο πολύ που αν κάποιος μου πει άσχημη κουβέντα γι' αυτήν την κρέμα, τον κοιτάζω περιφρονητικά.
Την χρησιμοποιώ εδώ και 2 μήνες κάθε πρωί πριν ετοιμαστώ για να πάω στη σχολή, το άρωμά της είναι το κλασικό άρωμα Dove, σίγουρα καταλαβαίνετε τι εννοώ και μου φτιάχνει τη μέρα! Νιώθω πολύ όμορφα όταν την φοράω, σαν να ξεκινάει η μέρα μου με τον καλύτερο τρόπο. Δεν περίμενα ότι θα μιλούσα ποτέ έτσι για ένα προϊόν περιποίησης, αλλά δεν ντρέπομαι γι' αυτό, είναι ίσως ο,τι καλύτερο έχω στη συλλογή μου.
Κάνει το δέρμα πολύ μαλακό και δροσερό, μυρίζει διακριτικά, εμένα με βοηθάει και στο να μην κοκκινίζει το δέρμα μου μετά την αποτρίχωση. Επίσης είναι κάπως παχύρρευστη με αποτέλεσμα να μην χρειάζεστε μεγάλη ποσότητα κάθε φορά.
Αν δεν την έχετε δοκιμάσει, να την δοκιμάσετε. Αν την έχετε δοκιμάσει και σας άρεσε, μπράβο σας! Αν πάλι δεν σας άρεσε, τι σας συμβαίνει;;;;

Έρχεται στα 300ml και κοστίζει γύρω στα 5€.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου