Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014

Apivita lip care


Έχω μια μεγάλη αγάπη στα προϊόντα της Apivita, όπως θα καταλάβετε και στην πορεία, αν δεν το έχετε ήδη καταλάβει. Αν και μου αρέσει να δοκιμάζω όλες τις εταιρίες, για την Apivita έχω να λέω για το πόσο με έχει βοηθήσει. Μόνο την τιμή των προϊόντων της βρίσκω υπερβολική, ειδικά σε τέτοιους καιρούς! Γι' αυτό και επιλέγω αγορές μέσω online φαρμακείων μιας και οι προσφορές είναι πολύ καλές.
Για ένα προϊόν της Apivita θα σας γράψω και σήμερα!
Για τα χείλη μου δεν υπάρχει σωτηρία μιας και όλο το χρόνο είναι σκασμένα αν δεν τα φροντίσω. Το χειμώνα ξεραίνονται από το κρύο και το καλοκαίρι ξεραίνονται από τον ήλιο. Έχω δοκιμάσει σχεδόν όλα τα λιποζάν (εγώ λιποζάν τα λέω όλα αυτά :Ρ) που κυκλοφορούν και τελικά αυτά τα τρία της φωτογραφίας με έσωσαν. Έχω μια ιδιαίτερη αδυναμία στο μπλε λόγω αρώματος, αλλά και τα τρία είναι πάρα πολύ καλά και ενυδατώνουν πλήρως τα χείλη μου!
Βέβαια από μόνα τους δεν κάνουν ιδιαίτερη δουλειά, πρέπει 3 φορές την εβδομάδα να κάνω απολέπιση στα χείλη μου. Η ρουτίνα που ακολουθώ είναι η εξής:
Κάθε βράδυ, μετά το βούρτσισμα των δοντιών φτιάχνω μια μικρή ποσότητα scrub με λίγη ζάχαρη και μέλι και με μια μαλακή οδοντόβουρτσα (μια φθηνή, που την έχω μόνο γι' αυτό το σκοπό) κάνω ελαφρύ μασάζ. Αφήνω για λίγο και μετά ξεπλένω και απλώνω μια καλή στρώση από το lip care, επιλέγω ανάλογα τη διάθεση ένα από τα τρία!
Τις μέρες που δεν κάνω απολέπιση στα χείλη μου, απλώς απλώνω μια παχιά στρώση πριν πέσω για ύπνο.
Για να πω την αλήθεια, δεν είμαι μονίμως με το λιποζάν στο χέρι, βάζω μόνο το βράδυ, ή αν είναι πολύ σκασμένα τα χείλη μου, τότε βάζω πολύ συχνά, αλλά όχι συνέχεια. Με αυτή τη διαδικασία του scrub που ακολουθώ όμως, δεν χρειάζεται να βάζω πιο συχνά.

Τα συγκεκριμένα δεν αφήνουν χρώμα και το μπλε έχει δείκτη προστασίας SPF 20.
Η τιμή τους είναι γύρω στα 2.80€.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου