Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2014

ORZENE μπύρας, σαμπουάν και κρέμα μαλλιών

Σαμπουάν για όγκο στα λεπτά μαλλιά


Ο συνδυασμός Shine Elixir, πρωτεϊνών ρυζιού και βιταμινών του συμπλέγματος Β, εισχωρεί στην τρίχα και αυξάνει τη διάμετρο και την πυκνότητά της, προσφέροντας τόνωση και μεγαλύτερη ελαστικότητα, ενώ η προβιταμίνη Β5 τρέφει και αυξάνει την αντοχή της, με αποτέλεσμα τα μαλλιά σας να είναι αισθητά πιο πλούσια και πυκνά, με λάμψη που διαρκεί.


Τα μαλλιά μου βρίσκονται σε ένα μεταβατικό στάδιο, μιας και τα προηγούμενα χρόνια έχασα γύρω στα 2/3 των μαλλιών μου. Έτσι, ξεκινώντας μια θεραπεία, άρχισαν πάλι να φουντώνουν, αλλά ήθελαν μια παραπάνω φροντίδα για να δείχνουν πιο πλούσια και με περισσότερο όγκο. Δεν περίμενα θαύματα από το συγκεκριμένο σαμπουάν, που όπως ήταν φυσικό, όντως δεν έκανε θαύματα, όμως τα μαλλιά μου πήραν τα πάνω τους. 
Δεν έχω κατεστραμμένα μαλλιά, γι' αυτό δεν χρειάζονται εντατική φροντίδα και επανόρθωση, οπότε ο,τι σαμπουάν κι αν χρησιμοποιούσα μου τα βάραινε, μιας και δεν μπορούσαν να απορροφήσουν την κερατίνη και τα υπόλοιπα συστατικά. Έψαχνα, λοιπόν, ένα σαμπουάν απλό για λεπτή τρίχα, μόνο για όγκο χωρίς να υπόσχεται εντατική θρέψη, επανόρθωση και ο,τι υπόσχονται τα περισσότερα σαμπουάν που κυκλοφορούν εκεί έξω. 
Είναι πολύ καλό σαμπουάν, ειδικά τις πρώτες εβδομάδες που το χρησιμοποιούσα, πριν ακόμα το συνηθίσουν τα μαλλιά μου, ένιωθα την διαφορά. Είχαν πάρει πολύ όγκο, ήταν ανάλαφρα και δεν κάθονταν αμέσως. Ειδικά όταν τα στέγνωνα με τη φυσούνα, ένιωσα ότι αποκτούσαν την παλιά τους δόξα και τον παλιό καλό τους εαυτό. Το χρησιμοποιώ σχεδόν 2 μήνες και μόνο τώρα τελευταία που η τρίχα μου το "συνήθισε" νιώθω ότι δεν κάνει πολύ καλή δουλειά. Έτσι, μιας και κοντεύει να τελειώσει, θα αγοράσω κάποιο άλλο και ύστερα θα επιστρέψω ξανά σε αυτό.
Η μυρωδιά του είναι η χαρακτηριστική μυρωδιά των ORZENE μπύρας που όλες ξέρουμε και όλες έχουμε αγαπήσει. Προσωπικά την έχω συνδέσει περισσότερο με τους καλοκαιρινούς μήνες, αλλά και μέσα στο χειμώνα δεν μου φαντάζει παράταιρο.




Κρέμα μαλλιών αναζωογόνησης για κανονικά μαλλιά


Μετά από κάθε λούσιμο, απλώστε σε βρεγμένα μαλλιά, 
κάντε απαλό μασάζ και ξεβγάλτε καλά. 

Η αλήθεια είναι ότι επέλεξα την συγκεκριμένη κρέμα μαλλιών γιατί δεν βρήκα στο σούπερ μάρκετ αυτήν της σειράς για όγκο, όπως το σαμπουάν. Δεν την χρησιμοποιώ συχνά και το μπουκάλι είναι σχεδόν γεμάτο. Την χρησιμοποιώ όταν τα μαλλιά μου είναι πολύ μπλεγμένα και δεν μπορώ να τα ξεμπλέξω και ποτέ στη ρίζα, μόνο στις άκρες. Γενικά αποφεύγω να βάζω κρέμα μαλλιών γιατί νιώθω ότι βαραίνει τα μαλλιά μου και τα κάνει να λαδώνουν από την επόμενη μέρα κιόλας. Ακόμη και μάσκα αποφεύγω να βάζω τώρα τελευταία, μιας και με την λατρεμένη υγρασία της Πάτρας, νιώθω σαν να έχω να κάνω μπάνιο μέρες. 
Η συγκεκριμένη κρέμα δεν θεωρώ ότι είναι κάτι ιδιαίτερο, όμως σε σχέση με άλλες, είναι πολύ καλύτερη. Οι περισσότερες κρέμες, απ' όσες έχω δοκιμάσει, δεν μου άρεσαν καθόλου, αλλά αυτή τη βρίσκω πολύ μέτρια. Οπότε, αναλογικά, ίσως στους υπόλοιπους να κάνει πραγματική δουλειά και να τους αρέσει. 
Αν πέσει στα χέρια σας ή αν ψάχνετε μια κρέμα για να δοκιμάσετε, επιλέξτε τη, ίσως βρείτε αυτό που ψάχνετε.
Με την πρώτη ευκαιρία θα αγοράσω και αυτή της σειράς για όγκο, ίσως εκεί γίνει το θαύμα!  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου