Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014

Αποσμητικά

Το Α και το Ω μιας περιποιημένης εμφάνισης είναι φυσικά το αποσμητικό.
Όντας άνθρωπος που ιδρώνει πάρα πολύ το καλοκαίρι, αλλά και κάποιες φορές το χειμώνα, έχω δοκιμάσει ο,τι κυκλοφορεί εκεί έξω σε αποσμητικό. Κάποια τα λάτρεψα και κάποια άλλα όταν τα βλέπω σε κάποιο ράφι, γυρνάω αλλού το κεφάλι μου απαξιωτικά.
Σε αυτό το ποστ θα σας μιλήσω για 3 αποσμητικά που έχω αγαπήσει.



1. Dove Original


Αναφέρομαι φυσικά στο κλασικό αποσμητικό Dove σε μορφή κρέμας. Δεν υπάρχουν πολλά που να μπορούμε να πούμε γι' αυτό το αποσμητικό, πέρα από μια λέξη: ΕΓΓΥΗΣΗ. 
Επίσης έχω την εντύπωση πως αυτό το αποσμητικό ανήκει στην κατηγορία των προϊόντων που ή θα λατρέψεις από την πρώτη στιγμή, ή δεν θα θες να το ξαναδείς στα μάτια σου.
Εγώ προφανώς το έχω κατατάξει στην πρώτη κατηγορία. Το χρησιμοποιώ πολλά χρόνια, είναι κάτι σαν παράδοση στην οικογένειά μου, μιας και όλοι αυτό χρησιμοποιούν αποκλειστικά. Η μυρωδιά του είναι η κλασική μυρωδιά Dove, σίγουρα καταλαβαίνετε τι εννοώ και επιπλέον η διάρκειά του είναι απίστευτη. Το βάζεις το πρωί και όλη την υπόλοιπη ημέρα δεν χρειάζεται καν να σκέφτεσαι το αποσμητικό. Δεν θα σε προδώσει ποτέ! 
Το μόνο αρνητικό που εντοπίζω είναι ότι επειδή είναι σε μορφή κρέμας, αργεί να απορροφηθεί και αν ντυθείς αμέσως, αφήνει έναν λεκέ στα ρούχα. Όμως εμένα δεν με ενοχλεί γιατί βάζω αποσμητικό όταν βγω από το ντους και μέχρι να βάλω την body lotion και την κολόνια μου, έχει απορροφηθεί.
Το χρησιμοποιώ κυρίως το καλοκαίρι, αλλά και τις μέρες του χειμώνα που έχει κρύο και φοράω πολλά μάλλινα χοντρά ρούχα και όταν από το κρύο μπω σε ένα ζεστό δωμάτιο, θα ιδρώσω για λίγο. 
Το μπουκαλάκι είναι στα 50ml και η τιμή του είναι γύρω στα 4€. 



2. Palmolive Aroma Therapy

Σε μορφή roll on, γιατί βγαίνει και σε μορφή spray, αλλά δεν την προτιμώ. 
Επίσης λατρεμένο αποσμητικό! Ήταν η αιτία που "απάτησα" το Dove, μιας και όταν μύρισα το άρωμά του ενθουσιάστηκα. Βγαίνει και σε άλλα αρώματα, αλλά το συγκεκριμένο δεν το αλλάζω. 
Κρατάει αρκετά, όμως όχι όλη μέρα όπως το Dove, χρειάζεται να το φρεσκάρετε το απόγευμα, αν έχετε βάλει το πρωί. Απορροφάται σχεδόν αμέσως και δεν αφήνει λεκέδες στα ρούχα. Το φοράω όλο το χειμώνα, την άνοιξη και το φθινόπωρο όταν αρχίζει και έχει ψύχρα και δεν ιδρώνω τόσο. Όμως και να ιδρώσω, δεν έχω κανένα πρόβλημα, δεν με έχει προδώσει ποτέ. 
Το μπουκαλάκι είναι στα 50ml και η τιμή του είναι γύρω στα 3.50€.



3. Neutro Roberts Extra Delicate

Το αποσμητικό αυτό είναι η καινούρια μου ανακάλυψη! Είχα ακούσει πολύ καλά λόγια και μια μέρα στο σούπερ μάρκετ είδα πως είχε προσφορά 1+1, οπότε χωρίς δεύτερη σκέψη, τα αγόρασα. 
Είναι στην ίδια κατηγορία με το Palmolive, μου αρέσει το ίδιο πολύ, έχουν την ίδια απόδοση, σε μορφή roll on και αυτό το αποσμητικό, η διαφορά τους είναι ότι αυτό έχει μια πιο γλυκιά μυρωδιά. 
Το χρησιμοποιώ εναλλάξ με το Palmolive, ανάλογα τα κέφια! Δεν βρίσκω ιδιαίτερες διαφορές μεταξύ τους.
Το μπουκαλάκι είναι στα 50ml και η τιμή του γύρω στα 3.50€. 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου