Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2014

Gel καθαρισμού προσώπου Ergopharm Dermosept.


Η περιγραφή του ίδιου του προϊόντος λέει τα εξής:

"Υγρό σαπούνι για τον καθαρισμό προσώπου-σώματος με ήπιες αντισηπτικές ιδιότητες για εξασφαλισμένη καθημερινή περιποίηση της επιδερμίδας.

Ειδικά μελετημένη σύνθεση, εμπλουτισμένη με
ALLANTOIN: με άμεσης δράσης επουλωτικές ιδιότητες, καθώς πολλαπλασιάζει την ταχύτητα ανάπτυξης των κυττάρων. Αφήνει μοναδική αίσθηση απαλότητας.
PANTHENOL: με δράση που προστατεύει την επιδερμίδα
Με προδιαγραφές ph 5.5-6.5, συμβατές με το ph της επιδερμίδας.
Με αναζωογονητικό άρωμα φρεσκάδας."


Όταν άρχισα να ασχολούμαι με την φροντίδα και τον καθαρισμό του προσώπου μου, διάλεξα το συγκεκριμένο τζελ και λόγω τιμής (5.5€ για 300ml, από online φαρμακείο), αλλά και επειδή παλιότερα είχα χρησιμοποιήσει ένα τζελ ίδιας φιλοσοφίας. Δηλαδή να αφορά σε ευαίσθητο δέρμα, αλλά και για πρόσωπο και για σώμα. 
Τα θετικά αυτού του προϊόντος είναι ότι καθαρίζει καλά την επιδερμίδα, χρησιμοποιείς μικρή ποσότητα γιατί είναι αρκετά παχύρρευστο, έτσι κρατάει για καιρό και τέλος με βοήθησε πολύ στην ακμή που έχω στο πηγούνι.
Τα αρνητικά του ήταν αρκετά για ένα τζελ καθαρισμού, γι' αυτό και δεν το ξαναπροτίμησα. Ένιωθα ότι αφυδατώνει την επιδερμίδα μου, ειδικά στα μάγουλα, το δέρμα μου τραβούσε και παρόλο που έχω μεικτό δέρμα, έπρεπε να χρησιμοποιώ πλούσια ενυδατική κρέμα για ξηρές επιδερμίδες, ώστε να μην νιώθω το πρόσωπό μου αφυδατωμένο. Επίσης η μυρωδιά του, αν και καλή, ήταν αρκετά έντονη και για μένα που έχω συχνά ημικρανίες, είναι βασικό ο,τι βάζω στο πρόσωπό μου να έχει πιο ήπια μυρωδιά.

Αν βρεθεί στα χέρια σας, δοκιμάστε το, δεν έχετε να χάσετε τίποτα. Αν και δεν μου ταίριαξε πλήρως, δεν είχα πρόβλημα να το τελειώσω. Δηλαδή δεν ένιωσα την ανάγκη να το αφήσω στη μέση και να αγοράσω κάποιο άλλο. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου