Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2014

Daktylon κρέμα χεριών


Μιας και είναι χειμώνας, δεν μπορούσα να παραλείψω να αναφέρω κρέμα χεριών. Το χειμώνα τα χέρια μου ξεραίνονται και σκίζονται και χρειάζονται εντατική ενυδάτωση. Την συγκεκριμένη την επέλεξα λόγω τιμής, από ένα φαρμακείο και δεν το μετάνιωσα καθόλου! Έχει πολύ ωραίο άρωμα, παρέχει αντιφλεγμονώδη δράση, απορροφάται αμέσως, καταπραϋνει την επιδερμίδα και την κάνει πολύ ελαστική!
Χρόνια χρησιμοποιούσα την, γνωστή σε όλους, κρέμα χεριών της Νeutrogena, αλλά επειδή ήταν πολύ παχύρευστη και δεν την απορροφούσε αμέσως το δέρμα μου, δεν την άντεχα. Γιατί είμαι λίγο παράξενη σε αυτό, θέλω στα χέρια μου να μην έχω ούτε ελάχιστη λιπαρότητα και ο,τι κρέμα χρησιμοποιώ θέλω να απορροφάται ΑΜΕΣΩΣ. Αυτό ακριβώς μου προσφέρει η Daktylon και δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από την κρέμα της Neutrogena.
Έρχεται στα 60ml και η τιμή της είναι γύρω στα 3€.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου