Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2014

La Roche Posay Nutritic


"Φροντίδα θρέψης για την ξηρή, ευαίσθητη επιδερμίδα.
Με βιολιπίδια που θρέφουν άμεσα την επιδερμίδα."

Η συγκεκριμένη ενυδατική κρέμα είναι για ξηρά, ευαίσθητα δέρματα, ενώ το δικό μου είναι μικρό προς λιπαρό με τάση ακμής. Την χρησιμοποιούσα πρωί-βράδυ μετά τον καθαρισμό προσώπου με το τζελ καθαρισμού Dermosept, το οποίο έκανε την επιδερμίδα μου μετά να τραβάει πολύ. Ενυδάτωνε άψογα το πρόσωπό μου και το ένιωθα πολύ δροσερό.
Πλέον την χρησιμοποιώ μόνο το βράδυ, μιας και το βράδυ χρειαζόμαστε λίγη παραπάνω ενυδάτωση, και χρησιμοποιώ πολύ μικρή ποσότητα.
Σπάνια μου ταιριάζει μια ενυδατική. Ακόμα και οι "φαρμακευτικές" μου προκαλούσαν ερεθισμό και έβγαζα κοκκινάδια και σπινθουράκια. Απ' τη στιγμή που άρχισα να χρησιμοποιώ την συγκεκριμένη και ενώ παράλληλα φρόντιζα λίγο παραπάνω το πρόσωπό μου, ένιωσα το δέρμα μου να "στρώνει", σαν να άλλαξε και να αναδομήθηκε. 
Σίγουρα θα την ξαναγοράσω και θέλω να δοκιμάσω κι άλλα προϊόντα αυτής της εταιρίας. 

Η ποσότητα που περιέχει η συσκευασία είναι 40ml και η τιμή της είναι γύρω στα 11€ (τιμή online φαρμακείου). 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου