Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2014

Clean & Clear Deep Cleansing Warming Scrub



Ένα σκληρό scrub, που με το που έρθει σε επαφή με το δέρμα και το νερό, θερμαίνεται και ανοίγει τους πόρους. Είναι ένα απολεπιστικό προσώπου, με χοντρούς κόκκους, για μία φορά την εβδομάδα.
Για να το εφαρμόσεις, πρώτα βρέχεις το πρόσωπο και μετά κάνεις ελαφρύ μασάζ επιμένοντας στις περιοχές με περισσότερη λιπαρότητα και μαύρα στίγματα, ώστε να καθαρίσουν οι πόροι.
Γενικότερα, η Clean & Clear είναι μια σειρά περιποίησης προσώπου που δεν έχω σε εκτίμηση. Δεν έχουν δουλέψει σωστά στο δικό μου δέρμα. Το συγκεκριμένο scrub το επέλεξα λόγω του ότι η θερμότητα πίστευα πως θα κάνει τη διαφορά.
Τελικά μετά τον καθαρισμό, δεν ένιωθα το δέρμα μου ιδιαίτερα καθαρό, τα μαύρα στίγματα δεν είχαν φύγει και δεν είδα μεγάλη διαφορά στους πόρους. Επιπλέον νομίζω ότι άφηνε λιπαρότητα, κάτι που με ενοχλούσε πολύ και δεν ένιωθα φρεσκάδα και καθαριότητα σε καμία περίπτωση και 2-3 φορές έβγαλα και σπυράκια. Το δέρμα μου δεν το δέχτηκε καθόλου καλά.
Το χρησιμοποιώ σχεδόν 2 μήνες και ακόμα παλεύω να το τελειώσω ώστε να το πετάξω και να το ξεφορτωθώ. Τώρα, για να μη μου φαίνεται τόσο χάλια, το εφαρμόζω πριν από μάσκα καθαρισμού, ώστε η μάσκα μετά να συμπληρώνει τον καθαρισμό. Έτσι δουλεύει καλύτερα, αλλά πιστεύω την διαφορά την κάνει η μάσκα και τα εύσημα αξίζουν σε αυτήν.
Δεν υπάρχει περίπτωση να το αγοράσω ξανά. Ένα scrub με ζάχαρη-μέλι-γιαούρτι-λεμόνι είναι μια καλύτερη επιλογή.

Το βρίσκετε σε όλα τα σούπερ μάρκετ, τιμή δυστυχώς δεν θυμάμαι, αλλά νομίζω ότι είναι γύρω στα 5€ και έρχεται στα 100ml, μια σχετικά μεγάλη ποσότητα που κρατάει για αρκετό καιρό.
Θα ήθελα να μου πείτε τη γνώμη σας όσες το έχετε δοκιμάσει, ώστε να ξέρω αν γενικά δεν κάνει τίποτα ή αν απλώς σε μένα δεν ταίριαξε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου