Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2014

Frezyderm Matte Effect Cream


Μαζί με κάτι αγορές που έκανα από ένα online φαρμακείο, μου έδωσαν επιπλέον αυτήν την κρέμα, που σε μέγεθος είναι κάτι ανάμεσα σε δείγμα και travel size. Πρόκειται για ένα προϊόν που είχα βάλει από καιρό στο μάτι και είχα ακούσει τα καλύτερα!
Σκόπευα να την αγοράσω πρώτα και ύστερα να σας γράψω γι' αυτήν, αλλά δεν μπόρεσα να κρατηθώ γιατί μου άρεσε πάρα πολύ! Είχα δοκιμάσει και αυτήν της Avene, αλλά νομίζω της Frezyderm μου ταίριαξε καλύτερα.  Την χρησιμοποιώ εδώ και 2 εβδομάδες σχεδόν καθημερινά και ακόμη έχει αρκετή ποσότητα το μπουκαλάκι, επειδή δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσω πολύ.
Την απλώνω στο πρόσωπό μου το πρωί, όταν είναι να βγω έξω (αν μείνω σπίτι, βάζω απλώς μια ενυδατική σε όλο το πρόσωπο) και μου προσφέρει ένα απίθανο ματ αποτέλεσμα. Επειδή το χειμώνα το δέρμα μου είναι μεικτό προς κανονικό, με λιπαρότητα στο Τ, την απλώνω μόνο σε αυτήν την περιοχή και στα μάγουλα απλώνω την ενυδατική μου. Όμως είμαι σίγουρη ότι θα είναι το προϊόν που θα με ακολουθήσει όλη την σεζόν από τέλος Άνοιξης μέχρι μέσα Φθινοπώρου, τότε που το δέρμα μου γίνεται μεικτό προς λιπαρό.
Η μυρωδιά της δεν είναι τίποτα ιδιαίτερο, η αίσθηση που αφήνει είναι βελούδινη, αρκεί να μην την απλώσω στα μάγουλά μου, γιατί τότε νιώθω το δέρμα μου να τραβάει, μιας και η περιοχή εκεί δεν έχει λιπαρότητα. Είναι επίσης ένα εξαιρετικό προϊόν βάσης για το μακιγιάζ, το χρησιμοποίησα μαζί με την bb cream μου και το αποτέλεσμα ήταν άψογο.

Η κανονική της συσκευασία έρχεται στα 50ml και η τιμή της στο συγκεκριμένο online φαρμακείο είναι 15€. Αρκετά ακριβή, αλλά αν τα 15ml μου κρατήσουν σχεδόν έναν μήνα, τότε φαντάζομαι ότι τα 50ml θα κρατήσουν πολλούς μήνες και σίγουρα θα τα βγάλει τα λεφτά της. Αξίζει, σίγουρα θα την αγοράσω σε μια επόμενη παραγγελία. 

3 σχόλια:

  1. Einai arketa kali, tin xrisimopoiw otan niw9w liparotita sto proswpo mou kai kanei uperoxi douleia!
    Epeidi 3anadokimasa kai tis Avene, protimisa na tin agorasw mias kai vrika se ena farmakeio prosfora sta Avene proionta ki etsi suntoma 9a exete review kai gia tin antistoixi krema tis Avene!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειναι εξαιρετικη!!Οτι καλυτερο εχω δοκιμάσει!!Το αποτέλεσμα βελούδινο δέρμα χωρις πόρους!!Το μακιγιάζ παραμένει αναλλοίωτο για πολλές ωρες🥰

    ΑπάντησηΔιαγραφή